رهگیری مرسولات پستی

مرسولات خود را چگونه پیگیری کنیم: برای رهگیری(پیگیری) مرسولات پستی خود فقط  کافیست کد مرسوله ای که از طریق پیامک ارسال شده است را در سامانه های شرکت پست/تیپاکس قرار دهید: ( برای ورود به سامانه رهگیری بروی تصاویر شرکت های پستی کلیک کنید)   شرکت ملی پست   (راهنمای سامانه شرکت ملی پست)   شرکت تیپاکس    (راهنمای سامانه تیپاکس)
ادامه مطلب

زمان ثبت سفارش کالا

  زمان ثبت سفارش در سایت گیل آوا ، به صورت 24 ساعته و در طول هفته می باشد درصورت ثبت سفارش و اتمام موجودی یک محصول، امکان لغو سفارش و استرداد وجه دریافتی برای گیل آوا محفوظ می باشد. پر کردن صحیح موارد ثبت نام و آدرس گیرنده الزامی می باشد؛زیرا در صورت عدم درج صحیح مشخصات و آدرس، پیگیری سفارشات با مشکل مواجه خواهد شد. در صورتی که منتظر …
ادامه مطلب

شرایط بازگرداندن یا تعویض کالا

شرایط باز گراندن یا تعویض کالا به چه صورت است؟ در وهله اول به هیچ عنوان کالا را بدون هماهنگی با بخش پشتیبانی ارسال نکنید در صورت هر گونه مغایرت کالای دریافتی با سفارش ثبت شده، مشتری میتواند ظرف 48 موضوع را از طریق پشتیبانی گزارش داده و در صورت تایید مغایرت توسط بخش پشتیبانی، اقدام به تعویض کرده هزینه ارسال مجدد به عهده ی گیل آوا خواهد بود. جای …
ادامه مطلب

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش